Ons team


Karel den Haring RA

Karel is oprichter en vennoot van Accountantskantoor den Haring en (mede)verantwoordelijk voor de dagelijkse kantoorleiding. Karel is registeraccountant en hij is een aanspreekpunt voor alle voorkomende vragen van klanten. De jaarrekening van een onderneming en alle bijbehorende fiscale en financiële zaken hebben geen geheimen voor hem.

Karel heeft ruime ervaring met het ondersteunen en adviseren van klanten op allerlei gebied. De laatste jaren ligt zijn focus op het ondersteunen en adviseren van klanten op het gebied van:

  • Aan- en verkooptrajecten van ondernemingen
  • Bedrijfswaarderingen.
  • Bedrijfsopvolgingsregelingen.
  • Financieringsaanvragen.
  • Organisatiestructuren.
  • Ondersteuning van curatoren bij faillissementen.
  • Mediation van zakelijke geschillen.
  • Financiële, fiscale en estate planning

 

Arnold Wisselink AA

Arnold is vennoot van Accountantskantoor den Haring en (mede)verantwoordelijk voor de dagelijkse kantoorleiding. Arnold is Accountant-administratieconsulent en hij is een aanspreekpunt voor alle voorkomende vragen van klanten. De jaarrekening van een onderneming en alle bijbehorende fiscale en financiële zaken hebben geen geheimen voor hem.

Arnold heeft daarnaast ook specifieke ervaring met onder meer het ondersteunen en adviseren van klanten op het gebied van:

  • Aan- en verkooptrajecten van ondernemingen.
  • Bedrijfswaarderingen.
  • Bedrijfsopvolgingsregelingen.
  • Financieringsaanvragen.
  • Organisatiestructuren.
  • Ondersteuning van curatoren bij faillissementen.
  • Mediation van zakelijke geschillen.
  • Financiële, fiscale en estate planning.

 

Stefan Werner 

Stefan begeleidt klanten die zelf hun financiële administratie verzorgen, ondersteunt hen bij het verzorgen van de periodieke belastingaangiften en stelt periodiek financiële rapportages / management overzichten voor zijn klanten op.

Daarnaast bereidt Stefan jaarrekeningen voor en ondersteunt hij de accountants met het afronden van de jaarrekening en de aansluitend te verzorgen stukken (notulen aandeelhoudersvergadering, publicatie bij het Handelsregister en de aangiften vennootschapsbelasting).

 

Jelle Zanen 

Jelle begeleidt klanten die zelf hun financiële administratie verzorgen, ondersteunt hen bij het verzorgen van de periodieke belastingaangiften en stelt periodiek financiële rapportages / management overzichten voor zijn klanten op.

Daarnaast bereidt Jelle jaarrekeningen voor en ondersteunt hij de accountants met het afronden van de jaarrekening en de aansluitend te verzorgen stukken (notulen aandeelhoudersvergadering, publicatie bij het Handelsregister en de aangiften vennootschapsbelasting).

 

Ciska Nederlof 

Ciska verzorgt voor MKB klanten en voor ZZP-ers het financiële traject van begin tot eind. Het verzorgen van de financiële administratie en alle daarbij behorende belastingaangiften (omzetbelasting, ICP opgaven) behoort tot haar dagelijkse werkzaamheden.

Tevens is zij voor haar klanten een aanspreekpunt voor allerlei vragen en stelt zij de jaarcijfers op, bespreekt deze met de klanten en verzorgt de bijbehorende aangiften inkomstenbelasting voor IB-ondernemers.

 

Angela Verweij 

Angela is binnen ons kantoor verantwoordelijk voor de salarisadministraties van diverse cliënten. Zij ondersteunt de klanten onder meer bij het opstellen van arbeidsovereenkomsten, maar ook het voorbereiden van vaststellingsovereenkomsten en het berekenen van transitievergoedingen verzorgt zij voor haar klanten.

In aansluiting hierop houdt Angela zich ook bezig met de advisering omtrent salarissen, pensioenen en HRM gerelateerde zaken.

 

Natalie Ambachtsheer

Natalie verzorgt voor de ondernemers met een BV het financiële traject van begin tot eind. Het verzorgen van de financiële administratie, het samenstellen van de jaarrekening, publicatiestukken en alle daarbij bijbehorende belastingaangiften (omzetbelasting, ICP opgaven, venootschapsbelasting) behoort tot haar dagelijkse werkzaamheden. Ook verzorgt zij de aangiften inkomstenbelasting.

Tevens ondersteunt zij Angela Verweij bij het verzorgen van de salarisadministratie van diverse cliënten.

 

 

Ons team

Karel den Haring

Karel den Haring, de naamgever en oprichter van het kantoor, is sinds 1974 actief in de accountancy. Karel is na het Gymnasium in 1974 succesvol te hebben afgerond gestart als medewerker bij Moret & Limperg (inmiddels Ernst & Young).

© Accountantskantoor
K. den Haring RA
Madame Curiestraat 2
3316 GN Dordrecht
T: 078-6549925
E: info@denharing.nl
Kvk 24310430