Wij zijn in verband met de continue groei van ons kantoor op zoek naar een:
Allround boekhouder / Assistent Accountant m/v (minimaal 24 uur per week)
Ben jij degene die wij zoeken?
Als Allround Boekhouder / Assistent Accountant ben je zelfstandig verantwoordelijk voor de financiële administraties en fiscale aangiften voor een vaste klanten portefeuille. Samen met de verantwoordelijke accountant sta jij in voor de beste zorg voor je klanten. Als allround boekhouder/assistent accountant ben je een belangrijk eerste aanspreekpunt voor de ondernemer.
Onze klantenportefeuille bestaat voornamelijk uit familiebedrijven en ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf. Je hebt daardoor al snel zelf direct contact met de klant, krijgt inzicht in alle facetten van de bedrijfsvoering en ziet zaken in hun onderlinge samenhang. Kortom, een uitdagende functie waarin je jouw talenten en vaardigheden optimaal kunt ontwikkelen.
Heb jij al werkervaring bij een administratie- of accountantskantoor? Ben je analytisch sterk en heb je ervaring in het zelfstandig verzorgen van financiële administraties voor cliënten? Dan is dit misschien wel jouw nieuwe baan!
Wij zoeken een gedreven en ambitieuze collega die staat voor het leveren van de beste kwaliteit naar onze klanten. Wil jij ondernemers inspireren en faciliteren?
Wat ga je doen:
Je verzorgt zelfstandig financiële administraties en fiscale aangiftes, verricht ondersteunende werkzaamheden en krijgt daarbij waar nodig begeleiding van meer ervaren collega’s.
Als allround boekhouder/assistent accountant heb je onder andere de volgende taken:
- Je verzorgt zelfstandig de financiële administraties voor cliënten.
- Je stelt (onder begeleiding) zelfstandig eenvoudige jaarrekeningen en belastingaangiften (OB, IB en VPB) op.
- Je biedt ondersteuning bij het opstellen van complexe jaarrekeningen, belastingaangiften en rapportages, en communiceert tijdig en adequaat met de klant.
- Uiteraard ben je het primaire aanspreekpunt voor je eigen klanten en je voert zelfstandig (tussentijdse) besprekingen uit met cliënten en je hebt hierin een adviserende rol.
- Voorbereidende werkzaamheden voor (fiscale) adviesopdrachten.
Wat wij vragen:
- Minimaal 3 jaar werkervaring op een administratie- of accountantskantoor is een grote pré.
- Je hebt aantoonbare werkervaring in het zelfstandig voeren van administraties van ondernemingen.
- Affiniteit met informatieverwerking en automatisering.
- Ervaring met de software van Visma, Exact en Nextens is een pré.
- Ervaring of affiniteit met het voeren van salarisadministraties wordt als een mogelijk pluspunt ervaren.
- Je hebt de drive om jezelf te blijven ontwikkelen, je gaat voor kwaliteit.
- Je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk.
- Je bent klantgericht en flexibel.
Wat wij bieden:
Wij bieden je een pakket aan bestaande uit een zelfstandig uitdagende baan, een gedegen opleidingsprogramma en dat in een team van jonge, enthousiaste en gedreven collega’s. Uiteraard bieden we je verder een pakket van marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder:
- Een marktconform salaris.
- Een arbeidscontract voor minimaal 24 uur per week met de intentie om bij gebleken geschiktheid een contract voor onbepaalde tijd met elkaar af te sluiten.
- Maar bovenal een goede sfeer met fijne collega’s.
Solliciteren
Spreekt de vacature van Assistent Accountant je aan, stuur ons dan je sollicitatiebrief met CV of neem contact op met Arnold Wisselink AA (awi@denharing.nl).
Accountantskantoor Den Haring
Madame Curiestraat 2
Postbus 3004
3301 DA Dordrecht
T: 078-6549925/06-22893331