Persoonlijk betrokken.

Accountantskantoor K. den Haring RA is een regionaal accountantskantoor, waar naast de noodzakelijke kwaliteit van het werk contact met de klant centraal staat. Onze klantenkring is gevarieerd, ZZP-ers, MKB-ondernemers, DGA’s en vennootschappen die deel uitmaken van een groter, nationaal of internationaal, verband voelen zich thuis bij ons kantoor.

Accountant Home2024-04-17T18:39:54+00:00

Kernwaarden.

People

Een prettige en veilige werkomgeving waar werknemers en cliënten worden geïnspireerd om het beste in zichzelf naar boven te halen.

Planet

Het verschil maken door maatschappelijk verantwoord te ondernemen, waarbij aandacht wordt besteed aan duurzaamheid.

Productivity

Het investeren in een effectieve, professionele en flexibele organisatie die snel op nieuwe ontwikkelingen kan inspelen.

Partners

Een succesvol netwerk van adviseurs, strategische partners en cliënten om met elkaar voortdurend toegevoegde waarde te creëren.

Portfolio

Een breed en gevarieerd aanbod van dienstverlening dat aansluit op de wensen van cliënten.

Payable

Dienstverlening tegen realistische- en transparante tarieven.

Kernwaarden.

Kernwaarden.

Disciplines.

Vanuit een transparante organisatie is het mogelijk om voor de klanten een combinatie van kwaliteit, flexibiliteit en klantgericht denken aan te bieden voor een acceptabele prijs, terwijl er toch een goede basis is voor de continuïteit en de kwaliteit van de dienstverlening aan onze klanten. Voor meer complexe problemen of indien de belangen zeer hoog zijn, kunnen wij door onze goede contacten met een netwerk van specialisten op afroep beschikken over de nodige kennis op het gebied van fiscaliteit, juridische zaken, verzekeringen, organisatievraagstukken en financieringen.

Belastingzaken

Iedere ondernemer of particulier heeft vaak te maken met belastingen en belasting-instellingen. Door een wirwar aan belastingregels, waaraan steeds wordt gesleuteld, is het vaak een tijdrovende bezigheid om zelf als ondernemer uit te zoeken welke specifieke regels voor u gelden.

Deze belastingregels spelen vaak een belangrijke rol bij het nemen van beslissingen over investeringen, beloningen, auto wel of niet op de zaak, etc…

U kunt bij ons terecht voor advies dat is gebaseerd op kennis van zaken. Ook hebben wij in ons netwerk specialistische adviseurs die u kunnen helpen bij de problemen welke u als ondernemer op uw weg naar de top kan tegenkomen.

Voor de hieronder vermelde belastingzaken bent u van harte welkom op ons kantoor.

  • omzetbelasting
  • loonbelasting
  • dividendbelasting
  • vennootschapsbelasting
  • inkomstenbelasting

Ook op het gebied van erfbelasting en schenkbelasting kunnen wij de ondernemer adviseren.

Loonadministratie

Voor elke onderneming met mensen in dienst is een goede loonadministratie van essentieel belang. Als wij uw loonadministratie verzorgen, kunnen wij u veel tijd en moeite besparen.

U kunt zelf bepalen welke van de volgende zaken wij voor u zullen verzorgen. Het kernpakket van een door ons verzorgde loonadministratie omvat:

  • loonstroken (bruto- nettoberekening)
  • aangifte loonbelasting
  • loonjournaalpost
  • vakantiegeld berekeningen
  • jaaropgaven

Steeds vaker doen onze klanten een beroep op ons om aanvullende werkzaamheden en formulieren te verzorgen, zoals meldingen aan het UWV en pensioenfondsen en vragen zij ons advies over bijvoorbeeld onkostenvergoedingen, privé gebruik auto van de zaak of de toepassing van de werkkostenregeling. Ook ondersteunen wij bij het opstellen van arbeidsovereenkomsten, beëndigingsovereenkomsten en contractverlengingen.

Kortom, een zo breed mogelijke ondersteuning op het gebied van personeelszaken zodat de ondernemer meer tijd overhoudt voor zijn kerntaken.

Financiële administratie

Hoe u een financiële administratie op de meest efficiënte wijze kunt opzetten en uitvoeren, kunnen wij u uitleggen, zodat uw administratie aan alle wettelijke bepalingen voldoet.

Ook kunnen wij als u wilt, aangeven hoe u uw administratie zodanig in kan richten dat u altijd de juiste informatie heeft, die voor u als ondernemer noodzakelijk is.

Uw financiële administratie moet geen blok aan uw been zijn; wel een hulpmiddel waar u altijd volledig op kunt vertrouwen, zodat u zich maximaal geconcentreerd en met correcte informatie kunt richten op uw voornaamste taak namelijk het ondernemen!

MKB-controller

Vanuit onze kennis en ervaring op financieel, fiscaal en administratief gebied, fungeren wij regelmatig als controller voor een groeiend aantal van onze klanten.

Het afronden van de administratie, het verzorgen van managementrapportages en het fungeren als klankbord voor de ondernemer is een rol die wij graag voor onze klanten vervullen, waarbij onze meerwaarde duidelijk naar voren komt.

Accountancy

Het samenstellen van uw jaarrekening en het afgeven van accountantsverklaringen beheersen we natuurlijk tot in de puntjes. Maar u mag van een modern kantoor als het onze meer verwachten:

wij geven managementondersteuning op tal van gebieden, zoals administratieve organisatie, inrichting van de administratie, investeringen, financiering, bedrijfswaardering, overname en bedrijfsopvolging, due diligence, management buy outs etc…

Wij staan u bij in gesprekken met bankiers en de belastingdienst.

Waar we onze energie ook aan geven, altijd staat het behalen van het optimale resultaat voor u als ondernemer voorop.

Disciplines.

Vanuit een transparante organisatie is het mogelijk om voor de klanten een combinatie van kwaliteit, flexibiliteit en klantgericht denken aan te bieden voor een acceptabele prijs, terwijl er toch een goede basis is voor de continuïteit en de kwaliteit van de dienstverlening aan onze klanten. Voor meer complexe problemen of indien de belangen zeer hoog zijn, kunnen wij door onze goede contacten met een netwerk van specialisten op afroep beschikken over de nodige kennis op het gebied van fiscaliteit, juridische zaken, verzekeringen, organisatievraagstukken en financieringen.

Belastingzaken

Iedere ondernemer of particulier heeft vaak te maken met belastingen en belasting-instellingen. Door een wirwar aan belastingregels, waaraan steeds wordt gesleuteld, is het vaak een tijdrovende bezigheid om zelf als ondernemer uit te zoeken welke specifieke regels voor u gelden.

Deze belastingregels spelen vaak een belangrijke rol bij het nemen van beslissingen over investeringen, beloningen, auto wel of niet op de zaak, etc…

U kunt bij ons terecht voor advies dat is gebaseerd op kennis van zaken. Ook hebben wij in ons netwerk specialistische adviseurs die u kunnen helpen bij de problemen welke u als ondernemer op uw weg naar de top kan tegenkomen.

Voor de hieronder vermelde belastingzaken bent u van harte welkom op ons kantoor.

  • omzetbelasting
  • loonbelasting
  • dividendbelasting
  • vennootschapsbelasting
  • inkomstenbelasting

Ook op het gebied van erfbelasting en schenkbelasting kunnen wij de ondernemer adviseren.

Loonadministratie

Voor elke onderneming met mensen in dienst is een goede loonadministratie van essentieel belang. Als wij uw loonadministratie verzorgen, kunnen wij u veel tijd en moeite besparen.

U kunt zelf bepalen welke van de volgende zaken wij voor u zullen verzorgen. Het kernpakket van een door ons verzorgde loonadministratie omvat:

  • loonstroken (bruto- nettoberekening)
  • aangifte loonbelasting
  • loonjournaalpost
  • vakantiegeld berekeningen
  • jaaropgaven

Steeds vaker doen onze klanten een beroep op ons om aanvullende werkzaamheden en formulieren te verzorgen, zoals meldingen aan het UWV en pensioenfondsen en vragen zij ons advies over bijvoorbeeld onkostenvergoedingen, privé gebruik auto van de zaak of de toepassing van de werkkostenregeling. Ook ondersteunen wij bij het opstellen van arbeidsovereenkomsten, beëndigingsovereenkomsten en contractverlengingen.

Kortom, een zo breed mogelijke ondersteuning op het gebied van personeelszaken zodat de ondernemer meer tijd overhoudt voor zijn kerntaken.

Financiële administratie

Hoe u een financiële administratie op de meest efficiënte wijze kunt opzetten en uitvoeren, kunnen wij u uitleggen, zodat uw administratie aan alle wettelijke bepalingen voldoet.

Ook kunnen wij als u wilt, aangeven hoe u uw administratie zodanig in kan richten dat u altijd de juiste informatie heeft, die voor u als ondernemer noodzakelijk is.

Uw financiële administratie moet geen blok aan uw been zijn; wel een hulpmiddel waar u altijd volledig op kunt vertrouwen, zodat u zich maximaal geconcentreerd en met correcte informatie kunt richten op uw voornaamste taak namelijk het ondernemen!

MKB-controller

Vanuit onze kennis en ervaring op financieel, fiscaal en administratief gebied, fungeren wij regelmatig als controller voor een groeiend aantal van onze klanten.

Het afronden van de administratie, het verzorgen van managementrapportages en het fungeren als klankbord voor de ondernemer is een rol die wij graag voor onze klanten vervullen, waarbij onze meerwaarde duidelijk naar voren komt.

Accountancy

Het samenstellen van uw jaarrekening en het afgeven van accountantsverklaringen beheersen we natuurlijk tot in de puntjes. Maar u mag van een modern kantoor als het onze meer verwachten:

wij geven managementondersteuning op tal van gebieden, zoals administratieve organisatie, inrichting van de administratie, investeringen, financiering, bedrijfswaardering, overname en bedrijfsopvolging, due diligence, management buy outs etc…

Wij staan u bij in gesprekken met bankiers en de belastingdienst.

Waar we onze energie ook aan geven, altijd staat het behalen van het optimale resultaat voor u als ondernemer voorop.

Nieuws.

Hieronder leest u de meest recente nieuwsberichten.

1411, 2024

Aanpassingen in de 30%-regeling

november 14, 2024|Categories: Eindejaarsactualiteiten|

Voor werknemers met een specifieke deskundigheid, die uit het buitenland zijn aangeworven, kan op verzoek de 30%-regeling worden toegepast. Het loon van de werknemer, exclusief de vrijgestelde vergoeding, dient in 2024 ten minste € 46.107 te

Vacatures.

Allround boekhouder- Assistent Accountant

Accountantskantoor Den Haring is een accountantskantoor dat voor haar klanten in het midden- en kleinbedrijf diensten verricht op het gebied van Accountancy, Financiële administraties, Belastingadvies, Salarisadministraties, Consultancy en (Financieel) Advies.

(Gevorderd) Assistent Accountant

Accountantskantoor Den Haring is een regionaalaccountantskantoor dat voor haar klanten in het midden- en kleinbedrijf diensten verricht op het gebied van Accountancy, Financiële administraties, Belastingadvies, Salarisadministraties, Consultancy en (Financieel) Advies.

(Junior) Assistent Accountant

Accountantskantoor Den Haring is een accountantskantoor dat voor haar klanten in het midden- en kleinbedrijf diensten verricht op het gebied van Accountancy, Financiële administraties, Belastingadvies, Salarisadministraties, Consultancy en (Financieel) Advies.

(Junior) Salarisadministrateur

Accountantskantoor Den Haring is een accountantskantoor dat voor haar klanten in het midden- en kleinbedrijf diensten verricht op het gebied van Accountancy, Financiële administraties, Belastingadvies, Salarisadministraties, Consultancy en (Financieel) Advies.

Vacatures.

Allround boekhouder- Assistent Accountant

Accountantskantoor Den Haring is een accountantskantoor dat voor haar klanten in het midden- en kleinbedrijf diensten verricht op het gebied van Accountancy, Financiële administraties, Belastingadvies, Salarisadministraties, Consultancy en (Financieel) Advies.

(Gevorderd) Assistent Accountant

Accountantskantoor Den Haring is een regionaalaccountantskantoor dat voor haar klanten in het midden- en kleinbedrijf diensten verricht op het gebied van Accountancy, Financiële administraties, Belastingadvies, Salarisadministraties, Consultancy en (Financieel) Advies.

(Junior) Assistent Accountant

Accountantskantoor Den Haring is een accountantskantoor dat voor haar klanten in het midden- en kleinbedrijf diensten verricht op het gebied van Accountancy, Financiële administraties, Belastingadvies, Salarisadministraties, Consultancy en (Financieel) Advies.

(Junior) Salarisadministrateur

Accountantskantoor Den Haring is een accountantskantoor dat voor haar klanten in het midden- en kleinbedrijf diensten verricht op het gebied van Accountancy, Financiële administraties, Belastingadvies, Salarisadministraties, Consultancy en (Financieel) Advies.

Contact.

Vul hiernaast het formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Let op velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.

Contact.

Vul hiernaast het formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Let op velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.